2024 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань, 3 таблиці, 2 рисунки
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ УЯВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
1.1. Генеза творчої уяви у старших дошкільників
1.2. Психологічні бар’єри в розвитку творчої уяви старших дошкільників
1.3. Обґрунтування психологічних умов розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку
Висновки до першого розділу
Розділ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
2.1. Обґрунтування методик з виявлення бар’єрів рівнів з розвитку творчої уяви старших дошкільників
2.2. Опис результатів за методиками дослідження
2.3. Інтерпретація результатів емпіричного дослідження
Висновки до другого розділу
Розділ 3. КОРЕКЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ
3.1. Обґрунтування корекційно-розвивальної програми з розвитку творчої уяви старших дошкільників
3.2. Впровадження корекційно-розвивальної програми з розвитку творчої уяви старших дошкільників
3.3. Результати апробації корекційно-розвивальної програми з розвитку творчої уяви старших дошкільників
3.4. Методичні рекомендації «Забезпечення психологічних умов ефективного розвитку творчої уяви старших дошкільнят
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.