2024 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 20 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1 Поняття та особливості тривожності
1.2 Чинники тривожності у учнів
1.3 Характеристика прояву шкільної тривожності у поведінці учнів
1.4 Основні напрями роботи шкільного психолога з подолання тривожності
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЮЧОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ З ДІТЬМИ ШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1 Формування вибірки
2.2 Методи психологічної діагностики шкільної тривожності
2.3 Аналіз результатів дослідження
2.4 Корекційно-розвиваюча програма з формування у першокласників емоційної стабільності та комунікативних навичок
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.