2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. У роботі вміщено 3 таблиці
ЗМІСТ
1.1.Поняття та особливості шкільної тривожності
1.2. Причини виникнення шкільної тривожності у молодших школярів
1.2.2 Труднощі у встановленні соціальних зв'язків
1.3. Вплив шкільної тривожності на навчальну діяльність та психологічний стан учнів
1.4. Методи діагностики шкільної тривожності у молодших школярів
1.5. Основні підходи до психокорекції шкільної тривожності
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація
2.4. Аналіз результатів діагностики шкільної тривожності та інтерпретація отриманих даних
РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ТРИВОЖНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
3.1. Мета та завдання програми
3.2. Структура та зміст корекційних занять
3.3. Методи та техніки психокорекційної роботи
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.