2024 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 23 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 6 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ ДЛЯ СПІЛЬНОТ МАРКЕТОЛОГІВ
1.1. Сутність та особливості онлайн-платформ для спільнот
1.2. Концепції та принципи функціонування спільнот маркетологів
1.3. Методичні підходи до аналізу ринку та оцінки потреб потенційних користувачів
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
2.1. Стан та динаміка розвитку ринку онлайн-платформ для професійних спільнот
2.2. Аналіз конкурентного середовища на ринку онлайн-платформ
2.3. Оцінка маркетингових можливостей і загроз для нової платформи
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ СПІЛЬНОТ МАРКЕТОЛОГІВ
3.1. Розробка маркетингової стратегії для нової платформи
3.2. План просування платформи для залучення користувачів
3.3.Оцінка ефективності запропонованих заходів та рекомендації щодо вдосконалення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.