Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Програми лояльності споживачів суб'єкта готельного бізнесу (Готель Баккара)

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
31

2022 рік, 31 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. Робота включає 5 таблиць, 8 рисунків

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. ДІАГНОСТИКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «BAKKARA», М. КИЇВ

1.1. Характеристика програми лояльності готелю

1.2. Оцінка результативності програми лояльності готелю

РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ У ГОТЕЛІ «BAKKARA», М. КИЇВ

2.1. Проект програми лояльності готелю

2.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

1.2. Оцінка результативності програми лояльності готелю

Існуючи у висококонкурентному середовищі, відчуваючи сезонні коливання попиту протягом року, готель «Баккара» визначив підвищення лояльності споживачів одним з ключових напрямків вдосконалення ринкової діяльності. Постійні гості, як правило, приносять велику частину прибутку за рахунок того, що часто користуються послугами того чи іншого готелю.

Для того, щоб визначити, які способи залучення будуть потрібні і які заходи провести для підвищення лояльності, необхідно визначити цільову аудиторію готелю, її основні характеристики. Завдяки цьому готель зможе діяти сфокусовано, цілеспрямовано і максимально ефективно.

Для виявлення специфічних рис і потреб цільової аудиторії готель «Баккара» було проведено дослідження у формі опитування (анкетування). Зразок анкети надано в Додатку А. Метою анкетування було:

1) визначити портрет споживачів і виявити цільову аудиторію;

2) виявити значущі фактори вибору готелів;

3) дізнатися ступінь задоволеності споживачів за даними факторами щодо готелю «Баккара»;

4) виявити рівень лояльності споживачів;

5) отримати рекомендації та побажання від споживачів з приводу вдосконалення ринкової діяльності готелю.

Об'єктами дослідження були всі відвідувачі, що зупинилися в готелі «Баккара» на період проведення анкетування. Оскільки готель існує на ринку кілька років, було нескладно проаналізувати його базу даних клієнтів. Було виявлено, що коло споживачів готелю, які скористалися готельними послугами, в процентному співвідношенні склав: чоловіки – 59%; жінки – 41%...

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
31

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися