2024 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 12 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ: ВИМОГИ ТА ПІДХОДИ |
1.1. Методологічні засади бізнес-аналітик |
1.2 Підготовка бізнес-аналітиків: сучасні тенденції у розвитку економічної освіти |
1.3 Ключові навички та компетенції сучасного бізнес - аналітика |
РОЗДІЛ 2.БІЗНЕС-АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «МИРГОРОДСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД» |
2.1. Загальна характеристика підприємства |
2.2.Аналіз внутрішнього середовища підприємства |
2.3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства (аналіз конкурентів) |
2.4 Характеристика можливостей та слабких сторін компанії (SWOT аналіз і TOWS-аналіз) |
2.5 Визначення першопричин проблеми |
2.6. Впровадження змін (з використанням моделі ADKAR) |
2.7 Побудова стратегічної карти, яка визначає загальні напрями і пріоритети в розвитку компанії |
ВИСНОВКИ |
Список ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.