2023 рік, 46 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків, 1 таблиця.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Загальні поняття особливостей обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства
1.1. Організація обслуговування іноземних туристів
1.2. Форми обслуговування іноземних туристів
Розділ 2. Дослідження особливостей організації обслуговування туристів з Іспанії у закладах ресторанного господарства
2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю «Гранд»
2.2. Аналіз процесу обслуговування іноземних туристів ресторані "Гранд"
2.3. Особливості організації обслуговування туристів з Іспанії в ресторані «Гранд»
Розділ 3. Шляхи вдосконалення процес обслуговування туристів з Іспанії в ресторані "Гранд"
3.1. Проблеми організації обслуговування туристів з Іспанії у закладах ресторанного господарства
3.2. Розробка практичних рекомендацій удосконалення організації обслуговування туристів у ресторані
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.