2022 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 20 рисунків, 1 таблицю.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ PR ЯК ЕФЕКТИВНОГО ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ
1.1. Поняття та значення PR
1.2. Принципи та завдання служб PR
1.3. Сучасний інформаційний інструментарій PR компаній
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ PR КОМПАНІЇ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ
2.1. Напрями роботи служби PR компанії Vitoris
2.2. Тактика та методи PR компанії Vitoris
2.3. Проект ZALA компанії Vitoris, як ефективний
РОЗДІЛ 3. ТЕМАТИЧНІ ЗАХОДИ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОГО PR
3.1. Складові успішного заходу як ефективного PR і підвищення іміджу бренду
3.2. Тематичні заходи проекту ZALA для архітекторів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.