2021 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 41 найменування. У роботі вміщено 6 рисунків та 1 таблицю.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА |
1.1. Трактування терміну «поведінка споживача» |
1.2. Фактори впливу на поведінку споживача |
1.3. Методи дослідження поведінки споживача |
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ |
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Нова Пошта» |
2.2. Шляхи залучення позитивної поведінки споживачів на ТОВ «Нова Пошта» |
2.3. Поведінка споживачів ТОВ «Нова Пошта» |
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ТОВ «НОВА ПОШТА» |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.