В наявності
500 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
60
2022 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. Робота включає 20 таблиць, 11 рисунків
ЗМІСТ
1.1. Основні поняття, цілі та завдання послуг з маркетингових досліджень
1.2. Методи збору інформації, необхідної для проведення маркетингового дослідження
1.3. Етапи проведення маркетингових досліджень на підприємстві
2.1. Послуги з дослідження стану вітчизняного ринку м’ясної продукції
2.2. Аналіз маркетингової політики реалізації м’ясної продукції на ТОВ «Літинський м’ясокомбінат»
2.3. Дослідження споживачів м’ясної продукції за допомогою опитування
3.1. Вибір напрямів розвитку ринку м’ясної продукції для ТОВ «Літинський м’ясокомбінат»
Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
60
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.