2023 рік, 53 ст. Список використаних джерел містить 37 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 6 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Сутність та роль маркетингової діяльності підприємства
1.2 Інноваційні маркетингові рішення в політиці підприємств сфери ювелірних виробів
1.3 Оцінювання ефективності заходів покращення маркетингової діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПП ЮЗ «Золотий Вік»
2.1 Загальна характеристика та аналіз економічних показників підприємства
2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства ПП ЮЗ «Золотий Вік»
2.3 Планування маркетингової діяльності на підприємстві ПП ЮЗ «Золотий Вік»
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ПП ЮЗ «Золотий Вік»
3.1 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності ПП ЮЗ «Золотий Вік»
3.2 Удосконалення управління маркетингом на підприємстві ПП ЮЗ «Золотий Вік»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.