2024 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ «РЕМЕСЛО.МЕДІЙНИКИ»: ВІД КОНЦЕПЦІЇ ДО ОФОРМЛЕННЯ
1.1. Концепція освітньо-розважального проєкту «Ремесло.Медійники»
1.2. Формування контенту інформаційного ресурсу «Ремесло. Медійники»
1.3. Особливості оформлення інформаційного продукту «Ремесло.Медійники»
РОЗДІЛ 2. ЗАСОБИ ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ «РЕМЕСЛО.МЕДІЙНИКИ»
2.1. Аналіз ринку та читацького попиту на проєкт «Ремесло.Медійники»
2.2. Робота з тематичними групами в соцмережі «Facebook» як основний засіб просування інформаційного продукту «Ремесло. Медійники»
2.3. Огляди в медіа як засіб просування онлайн-ресурсу «Ремесло.Медійники»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.