2024 рік, 30 ст. Список використаних джерел містить 9 найменувань
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи бренд-маркетингу та його роль в онлайн-медіа
1.1 Поняття бренду та його значення в сучасному світі
1.2.. Брендинг: сутність, цілі та завдання
1.3. Роль брендингу в онлайн-виданні Vogue
Розділ 2. Особливості використання назв брендів у виданні Vogue
2.1. Загальна характеристика видання Vogue
2.2. Аналіз використання назв брендів у матеріалах Vogue
2.3. Форми та способи розміщення брендів у публікаціях
Розділ 3. Ефективність використання назв брендів в онлайн-видані Vogue
3.1. Вплив брендів на популярність та авторитетність видання
3.2. Комерційний аспект використання назв брендів
Висновки
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.