Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Особливості використання назв брендів в онлайн - медіа

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
30

2024 рік, 30 ст. Список використаних джерел містить 9 найменувань

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи бренд-маркетингу та його роль в онлайн-медіа

1.1 Поняття бренду та його значення в сучасному світі

1.2.. Брендинг: сутність, цілі та завдання

1.3. Роль брендингу в онлайн-виданні Vogue

Розділ 2. Особливості використання назв брендів у виданні Vogue

2.1. Загальна характеристика видання Vogue

2.2. Аналіз використання назв брендів у матеріалах  Vogue

2.3. Форми та способи розміщення брендів у публікаціях

 Розділ 3. Ефективність використання назв брендів в онлайн-видані Vogue

3.1. Вплив брендів на популярність та авторитетність видання

3.2. Комерційний аспект використання назв брендів

Висновки

Список використаної  літератури

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
30

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net