Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ЛЮДИНОЮ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
34

2023 рік, 34 ст. Список використаних джерел містить 22 найменування. У роботі вміщено 8 рисунків, 2 додатки.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ  1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СПРИЙНЯТТЯ ЛЮДИНОЮ РЕКЛАМИ

1.1. Визначення та основи появи реклами

1.2. Психологічні чинники мотивацій та потреб людини

Висновки до Розділу 1

РОЗДІЛ  2. ОГРАНІЗАЦІЯ ПРОГРАМИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ: ОПИС ВИБІРКИ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ

Висновки до Розділу 2

РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

3.1. Результати проведення анкетування

3.2. Результати інтерв’ю

Висновки до Розділу 3

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
34

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися