2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок, 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
1.1 Засвоєння граматичних категорій дітьми дошкільного віку як наукова проблема
1.2. Специфіка мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
1.3. Дидактичні можливості заняття для проведення роботи із засвоєння граматичних категорій у старшому дошкільному віці
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ НАВИЧОК УЗГОДЖЕННЯ ЧИСЛІВНИКІВ З ІМЕННИКАМИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
2.1. Опис експериментальної методики констатувального етапу дослідження
2.2. Аналіз результатів констатувального дослідження
2.3. Методичні рекомендації щодо формування навичок узгодження числівників з іменниками у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.