2022 рік, 40 ст.
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
1.1 Психолого-педагогічна характеристика дітей старшого дошкільного віку.
1.2 Фактори виникнення порушень опорно-рухового апарата у дітей
1.3 Особливості виникнення порушень інтелектуального розвитку у дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
1.4 Психолого - педагогічні аспекти формування сенсорних еталонів у дітей дошкільного віку з нормальним і порушеним інтелектуальним розвитком.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА.
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ.
3.1 Основні методи і прийоми роботи по сенсорному вихованню та розвитку у дітей дошкільного віку з інтелектуальною недостатністю
3.2 Організація корекційної роботи по сенсорному вихованню та розвитку з дошкільнятами з інтелектуальною недостатністюВисновок
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.