2018 рік, 69 ст. Список використаних джерел містить 36 найменувань. У роботі вміщено 23 рисунки, 8 таблиць.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Поняття комерції та її види
1.2. Електрона комерція: поняття, роль, значення, принципи
1.3. Методи розвитку електронної комерції вітчизняних підприємств
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ
2.1. Ефективність використання електронної комерції в світі
2.2. Ринок електронної комерції в Україні
2.3. Особливості розвитку електронної комерції вітчизняних підприємств
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ
3.1. Методика розвитку електронної комерції
3.2. Шляхи вдосконалення електронної комерції в Україні
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.