2023 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 28 найменувань. У роботі вміщено 9 рисунків, 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КОМУНІКАЦІЙ
1.1. Поняття та роль маркетингових комунікацій в сучасних умовах
1.2. Характеристика складових комплексу маркетингу комунікацій
1.3. Управління комплексом маркетингу комунікацій на підприємстві
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КОМУНІКАЦІЙ
2.1. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій
2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку ринку ресторанних послуг в Україні
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ресторану «Дубок»
2.4. Оцінка комунікації підприємства
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.