Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
42

2023 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 28 найменувань. У роботі вміщено 9 рисунків, 1 таблиця

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КОМУНІКАЦІЙ

1.1. Поняття та роль маркетингових комунікацій в сучасних умовах

1.2. Характеристика складових комплексу маркетингу комунікацій

1.3. Управління комплексом маркетингу комунікацій на підприємстві

РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КОМУНІКАЦІЙ

2.1. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій

2.2. Сучасний стан та тенденції розвитку ринку ресторанних послуг в Україні

2.3. Аналіз маркетингової діяльності ресторану «Дубок»

2.4. Оцінка комунікації підприємства

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
42

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net