Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
48

2022 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків та 1 таблиця.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ

1.1. Трактування терміну «поведінка споживача»

1.2. Фактори впливу на поведінку споживача

1.3. Методи дослідження поведінки споживача  

РОЗДІЛ 2.  АНАЛІЗ  СУЧАСНОГО СТАНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ   НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ                                              

2.1. Особливості поведінки споживачів на міжнародних ринках

2.2. Шляхи залучення позитивної поведінки споживачів на міжнародних ринках                                                                                                

2.3. Трансформації у поведінці споживачів на міжнародних ринках під впливом  COVID                                                                                  

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ                                                                       

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
48

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися
В наявності
500 грн
В наявності
600 грн
В наявності
500 грн