2022 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків та 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ |
1.1. Трактування терміну «поведінка споживача» |
1.2. Фактори впливу на поведінку споживача |
1.3. Методи дослідження поведінки споживача |
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ |
2.1. Особливості поведінки споживачів на міжнародних ринках |
2.2. Шляхи залучення позитивної поведінки споживачів на міжнародних ринках |
2.3. Трансформації у поведінці споживачів на міжнародних ринках під впливом COVID |
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.