2023 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1 ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ |
1.1. Поняття та особливості якості готельних послуг |
1.2. Типи готельних підприємств за призначенням |
РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ- ІНВАЛІДІВ В «PREMIER HOTEL LYBID» |
2.1. Правове регулювання соціальної політики щодо осіб з обмеженими можливостями |
2.2. Особливості організації номеру для інвалідів |
2.3.Організаційна структура в готелі «PREMIER HOTEL LYBID» |
2.4. Функції та обов'язки службовців і працівників готелю щодо надання послуг |
РОЗДІЛ 3 СТАН РОЗВИТКУ ТА СПОСОБИ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ РОЗМІЩЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ-ІНВАЛІДІВ В ГОТЕЛІ «PREMIER HOTEL LYBID» |
3.1. Проблеми розвитку організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів в готелі «PREMIER HOTEL LYBID» |
3.2. Сучасні підходи до вдосконалення послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів в «PREMIER HOTEL LYBID» |
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.