Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Особливості організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
38

2023 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. 

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ

ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ

1.1. Поняття та особливості якості готельних послуг

1.2. Типи готельних підприємств за призначенням

РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ- ІНВАЛІДІВ В «PREMIER HOTEL LYBID»

2.1. Правове регулювання соціальної політики щодо осіб з обмеженими можливостями

2.2. Особливості організації номеру для інвалідів

2.3.Організаційна структура  в готелі «PREMIER HOTEL LYBID»

2.4. Функції та обов'язки службовців і працівників готелю щодо надання послуг

РОЗДІЛ 3 СТАН РОЗВИТКУ ТА СПОСОБИ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ РОЗМІЩЕННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ-ІНВАЛІДІВ В ГОТЕЛІ «PREMIER HOTEL LYBID»

3.1. Проблеми розвитку організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів в готелі «PREMIER HOTEL LYBID»

3.2. Сучасні підходи до вдосконалення послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні туристів-інвалідів в «PREMIER HOTEL LYBID»

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
38

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися
В наявності
400 грн