2021 рік, 53 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 10 рисунків та 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Поняття "новий товар" і його види
1.2. Етапи життєвого циклу товару
1.3. Аналіз успіхів і провалів при розробці нових товарів
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВНІ ЕТАПИ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «КИЇВХЛІБ»
2.1. Організаційна характеристика ПАТ «Київхліб»
2.2. Аналіз маркетингової діяльності ПАТ «Київхліб»
2.3. Оцінка основних етапів створення та шляхів виведення на ринок нових товарів на ПАТ «Київхліб»
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ТОВАРУ НА ПАТ «КИЇВХЛІБ»
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.