Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Організація та технологія обслуговування в готелях

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
33

2022 рік, 33 ст. 

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обслуговування іноземних туристі в готелі

1.1. Система оцінки якості обслуговування іноземних туристів

1.2. Класифікація готелів. Стиль обслуговування

РОЗДІЛ 2. Обслуговування іноземних туристів в готелі «Надія»

2.1. Проживання іноземних туристів в готелі «Надія»

2.2. Особливості харчування туристів в готелі «Надія»

РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «НАДІЯ»

3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування 

3.2. Особливості харчування 

ВИСНОВКИ  ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
33

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net