В наявності
500 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
40
2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить15 найменувань. У роботі вміщено 3 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРЕС-ЗАХОДІВ
1.1. Сутність та значення прес-заходів в діяльності ПР-агенцій
1.2. Взаємозв'язок прес-заходів із загальною стратегією PR в контексті "Bright Communications"
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРЕС-ЗАХОДІВ ПР-АГЕНЦІЄЮ "BRIGHT COMMUNICATIONS"
2.1. Планування та підготовка прес-заходів у "Bright Communications"
2.2. Взаємодія зі ЗМІ та розповсюдження інформації від імені "Bright Communications"
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРЕС-ЗАХОДІВ НА ПРИКЛАДІ "BRIGHT COMMUNICATIONS"
Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
40
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.