2020 рік, 56 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків та 8 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Поняття та структура організації рекламної діяльності підприємства
1.2. Способи реалізації рекламної діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГК «ФОКСТРОТ»
2.1. Аналіз маркетингової діяльності ГК «Фокстрот»
2.1.1. Характеристика товарного ринку та товарна політика підприємства
2.1.2. Управління товарним асортиментом у ГК “Фокстрот”
2.1.3. Цінова політика та організація збуту товарів
2.2. Організація рекламного відділу та рекламної діяльності ГК «Фокстрот»
2.3. Аналіз фінансового стану ГК «Фокстрот»
2.4. Рекомендації по вдосконаленню рекламної діяльності ГК «Фокстрот»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.