2021 рік, 46 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 10 рисунків та 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ВИДУ КОМУНІКАЦІЇ
1.1. Поняття реклами ї її значення у формуванні цінностей сучасного українського суспільства
1.2. Цілі, функції та види реклами
1.3. Основні підходи до створення реклами
РОЗДІЛ 2. РЕКЛАМА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ВИД КОМУНІКАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «VITORIS»
2.1. Напрями роботи рекламного відділу компанії Vitoris
2.2. Методи організації рекламної діяльності компанії Vitoris
2.3. Рекламний проект ZALA компанії Vitoris, як приклад ефективної комунікації
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ВИДУ КОМУНІКАЦІЇ
3.1 Методи підвищення ефективності реклами як виду комунікації
3.2 Перспективи підвищення ефективності реклами як ефективного виду комунікації на підприємстві Vitoris
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.