2025 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 21 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки, 23 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БЕНКЕТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
1.1. Сутність та види бенкетів у ресторанному бізнесі
1.2. Організаційні моделі обслуговування бенкетів
1.3. Основні вимоги до ресторанного сервісу під час проведення бенкетів
1.4. Роль менеджменту та маркетингу у формуванні бенкетних пропозицій
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «ФРАНЦІШЕК РОМАШКАН» У СФЕРІ БЕНКЕТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Історія, концепція та особливості ресторану
2.2. Аналіз конкурентних переваг та позиціонування закладу
2.3. Меню та особливості гастрономічних пропозицій для бенкетів
2.4. Організація праці персоналу та стандарти обслуговування
3.1. Пропозиції щодо організації та планування бенкету
3.3. Розрахунок потреби у матеріально-технічних ресурсах
3.4. Розрахунок потреби у кадрових ресурсах
3.5. Складання плану обслуговування гостей
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.