2022 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 23 найменування. У роботі вміщено 1 рисунок, 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Сутність та зміст маркетингової діяльності підприємств
1.2 Особливості маркетингової діяльності, яка застосовується вітчизняними та зарубіжними підприємствами на ринку технологічної продукції
Висновки за розділом 1
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «APPLE INC.»
2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства
2.2 Фінансово-економічна характеристика підприємства
2.3 Аналіз ефективності організації маркетингової діяльності підприємства
Висновки за розділом 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Висновки за розділом 3
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.