2024 рік, 34 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПИТУВАННЯ ЯК МЕТОДУ ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
1.1. Поняття маркетингового опитування
1.2. Класифікація маркетингових опитувань
1.3. Методи та основні етапи проведення маркетингових опитувань
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОПИТУВАНЬ ЯК МЕТОДУ ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ»
2.1. Методи проведення опитувань на ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
2.2. Розробка опитувальника у Google Forms для ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
2.3. Аналіз результатів проведеного опитування у Google Forms для ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
2.4. Пропозиції щодо поліпшення опитування як методу збору первинної інформації на ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.