Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Опитування як метод збору первинної інформації на споживчому ринку

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
34

2024 рік, 34 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПИТУВАННЯ ЯК МЕТОДУ ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ

1.1. Поняття маркетингового опитування

1.2. Класифікація маркетингових опитувань

1.3. Методи та основні етапи проведення маркетингових опитувань

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОПИТУВАНЬ ЯК МЕТОДУ ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПАТ «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБПРОДУКТ»

2.1. Методи проведення опитувань на ПАТ «Миронівський хлібпродукт»

2.2. Розробка опитувальника у Google Forms для ПАТ «Миронівський хлібпродукт»

2.3. Аналіз результатів проведеного опитування у Google Forms для ПАТ «Миронівський хлібпродукт»

2.4. Пропозиції щодо поліпшення опитування як методу збору первинної інформації на ПАТ «Миронівський хлібпродукт»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
34

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися