Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
33

2021 рік, 33 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок та 14 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ  МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

1.1. Роль i значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємства

1.2. Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної діяльності підприємства

1.3. Методика розробки маркетингової стратегії підприємства

РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства

2.2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства

2.3. Аналіз ефективності діючої маркетингової стратегії

РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

3.1. Розробка комплексу маркетингу в підприємстві

3.2. Удосконалення каналів розподілу продукції

3.3. Напрями удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
33

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net