2021 рік, 33 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок та 14 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
1.1. Роль i значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємства |
1.2. Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної діяльності підприємства |
1.3. Методика розробки маркетингової стратегії підприємства |
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства |
2.2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства |
2.3. Аналіз ефективності діючої маркетингової стратегії |
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
3.1. Розробка комплексу маркетингу в підприємстві |
3.2. Удосконалення каналів розподілу продукції |
3.3. Напрями удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.