2023 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 47 найменувань
ЗМІСТ
Вступ
1. Теоретико-методичні підвалини вивчення мультимодальних засобів реалізації емотивності в дискурсі англійськомовної служби Твіттер (X)
1.1. Мультимедійний дискурс: комунікативна складова. Мова соціальних мереж. Служба Твіттер та її особливості
1.2.Мультимодальність в медіадискурсі
1.3.Емотивність та засоби її реалізації в мультимедіа: вербальний та візуальний аспекти
Висновки до розділу 1
2. Вербальні та візуальні засоби реалізації емотивності в дискурсі англійськомовної служби Твіттер (X) та їхня взаємодія
2.1 Вербальні засоби реалізації емотивності в дискурсі англійськомовної служби Твіттер (X)
2.2. Візуальні засоби реалізації емотивності в дискурсі англійськомовної служби Твіттер (X)
2.3. Взаємодія вербальних та візуальних засобів реалізації емотивності в дискурсі англійськомовної служби Твіттер (X)
Висновки до розділу 2
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
Бібліографія
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.