2022 рік, 30 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
1.1 Моральне виховання дітей дошкільного віку як психолого- педагогічна проблема |
1.2 Особливості морального розвитку дітей старшого дошкільного віку |
РОЗДІЛ 2. СТАН ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСОБУ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
2.1 Вивчення впливу художньої літератури на розвиток дітей старшого дошкільного віку |
2.2 Роль художньої літератури у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку |
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
3.1 Аналіз педагогічного досвіду, щодо морального виховання дітей засобами художньої літератури |
3.2 Підбір художньої літератури для морального виховання дітей старшого дошкільного віку |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.