2025 рік, 40 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 5 рисунків, 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ У ЗЗСО
1.1. Поняття інтерактивного навчання
1.2. Сутність поняття гейміфікації навчання (Game Based Learning)
1.3. Типи навчальних ігор у навчанні інформатики
1.4. Переваги та труднощі застосування ігрових технологій у навчанні інформатики
1.5. Досвід впровадження інтерактивних методик в українській та світовій практиці навчання інформатики
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ МЕТОДИКИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
2.1. Характеристика шкільного навчально-освітнього середовища для проведення дослідження
2.2. Розробка інтерактивного уроку інформатики з елементами гри
2.3. Аналіз результатів впровадження гейміфікації
2.4. Оцінка ефективності застосованої ігрової методики
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.