2025 рік, 35 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок, 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
1.1. Поняття математичної компетентності
1.2. Можливості міжпредметної інтеграції математики і фізичної культури
1.3. Принципи і підходи до інтеграції математики у фізкультурні заняття
2.1. Методика проведення дослідження й обґрунтування обраних методів
2.2. Інтерпретація результатів дослідження особливостей формування
математичної компетентності школярів на уроках фізичної культури
2.3. Практичні рекомендації стосовно формування математичної компетентності школярів на уроках фізичної культури
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.