2024 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань. У роботі вміщено 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ФЕНОМЕН УВАГИ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ
1.1. Поняття «увага» та її види
1.2. Особливості уваги молодших школярів
Висновок до 1 розділу
РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ УВАГИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
2.1. Способи розвитку уваги у дітей молодшого шкільного віку
2.2. Застосування різноманітних методів та прийомів активізації уваги учнів початкових класів
Висновок до 2 розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УВАГИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
3.1. Етапи проведення дослідження
3.2. Діагностика уваги учнів початкових класів
3.3. Апробація засобів активізації уваги школярів у процесі навчання
3.4. Результати діагностики на контрольному етапі дослідження
Висновок до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.