2022 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 20 найменувань. У роботі вміщено 9 рисунків, 4 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Поняття та сутність маркетингу
1.2.Складові комплексу маркетингу
1.3.Розробка маркетингової стратегії на підприємстві
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ САЛОНУ КРАСИ «VENERA»)
2.1.Характеристика діяльності підприємства
2.2.Дослідження маркетингово середовища підприємства
2.3.Оцінка маркетингової діяльності підприємства
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ САЛОНУ КРАСИ «VENERA»
3.1.Маркетингові стратегії розвитку підприємства салону краси «Venera»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.