2022 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 7 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МЕРТКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІН В СУЧАСНИХ УМОВАХ
1.1 Сутність маркетингового ціноутворення та фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства в сучасних умова
1.2 Методичні підходи дослідження співвідношення цін на підприємствах
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВТС СУВЕНІР»
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ВТС СУВЕНІР»
3.1 Аналіз маркетингового ціноутворення на підприємстві
3.2 Оцінка ефективності маркетингового ціноутворення на підприємстві
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВТС СУВЕНІР»
4.1 Обґрунтування доцільності удосконалення цінової політики за профілем діяльності підприємства
4.2 Пропозиції щодо удосконалення цінової політики підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.