Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Маркетингові дослідження співвідношення цін

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
59

2022 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 7 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МЕРТКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІН В СУЧАСНИХ УМОВАХ

1.1 Сутність маркетингового ціноутворення та фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства в сучасних умова

 1.2 Методичні підходи дослідження співвідношення цін на підприємствах

РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА  ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВТС СУВЕНІР»

2.1 Загальна характеристика підприємства

2.2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства

РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ВТС СУВЕНІР» 

3.1 Аналіз маркетингового ціноутворення на підприємстві

3.2 Оцінка ефективності маркетингового ціноутворення на підприємстві

РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ВТС СУВЕНІР» 

4.1 Обґрунтування доцільності удосконалення цінової політики за профілем діяльності підприємства

4.2 Пропозиції щодо удосконалення цінової політики підприємства 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ                   

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
59

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net