В наявності
600 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
44
2023 рік, 44 ст. У роботі вміщено 6 таблиць, 6 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РЕАКЦІЇ ПОКУПЦІВ НА ЦІНУ ТОВАРІВ
1.1 Особливість маркетингового дослідження реакції споживачів на ціну товару
1.2. Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів
1.3. Моделі поведінки споживачів
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАКЦІЇ СПОЖИВАЧІВ НА ЦІНУ, НА ПРИКЛАДІ ТОВАРІВ ТОВ “САНДОРА”
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2. Оцінка маркетингової діяльності ТОВ “САНДОРА”
2.3. . Дослідження реакції покупців на ціну продукції ТОВ “САНДОРА”
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО РЕАКЦІЇ СПОЖИВАЧІВ НА ЦІНУ ПРОДУКЦІЇ
Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
44
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.