Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Маркетинг взаємодії на цільовому ринку ТОВ «Еко-снек» (ТМ "Bob Snail")

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35
Унікальність роботи
98%

2024 рік, 35 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ

1.1. Сутність маркетингу взаємодії

1.2. Еволюція маркетингу взаємодії та його відмінність від традиційного маркетингу

1.3.Ключові інструменти маркетингу взаємодії

1.4. Роль емоційної взаємодії у маркетинговій стратегії

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ БРЕНДУ «BOB SNAIL»

2.1. Організаційно-економічна характеристика компанії «Bob Snail»

2.2. Особливості продукту та його позиціонування

2.3. Аналіз фінансово-економічних показників компанії (2019–2023 рр.)

2.4. Інструменти маркетингу взаємодії, що використовуються компанією

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОСИЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ КОМПАНІЇ «BOB SNAIL»

3.1 Оптимізація цифрових каналів взаємодії з цільовою аудиторією

3.2 Побудова брендової спільноти та стимулювання User Generated Content

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35
Унікальність роботи
98%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися