2024 рік, 35 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ
1.1. Сутність маркетингу взаємодії
1.2. Еволюція маркетингу взаємодії та його відмінність від традиційного маркетингу
1.3.Ключові інструменти маркетингу взаємодії
1.4. Роль емоційної взаємодії у маркетинговій стратегії
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ БРЕНДУ «BOB SNAIL»
2.1. Організаційно-економічна характеристика компанії «Bob Snail»
2.2. Особливості продукту та його позиціонування
2.3. Аналіз фінансово-економічних показників компанії (2019–2023 рр.)
2.4. Інструменти маркетингу взаємодії, що використовуються компанією
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОСИЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ КОМПАНІЇ «BOB SNAIL»
3.1 Оптимізація цифрових каналів взаємодії з цільовою аудиторією
3.2 Побудова брендової спільноти та стимулювання User Generated Content
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.