2023 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. Робота включає 3 таблиці, 4 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, ЯК ІСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ
1.1. Сутність, принципи та інструменти маркетингу у соціальних мережах
1.2. Види соціальних мереж та методи просування
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ
2.1.Особливості використання й тенденції розвитку маркетингу в соціальних мережах України
2.2. Розвиток та просування українських брендів в соціальних мережах під час пандемії
РОЗДІЛ 3. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.