2019 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 7 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ
1.1. Сутність та принципи маркетингу персоналу
1.2. Види маркетингу персоналу
1.3. Функції та роль маркетингу персоналу в умовах сучасного ринку праці
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА»
2.1. Напрям діяльності «Аграна Фрут Україна» та його основні фінансові і маркетингові показники
2.2. Характеристика складу і структури персоналу підприємства
2.3. Процес реалізації маркетингу персоналу на підприємстві «Аграна фрут Україна»
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА» ТА МЕТОДИ ЇЇ УСУНЕННЯ
3.1. Проблеми маркетингу персоналу на підприємстві «Аграна фрут Україна»
3.2. Пропозиції щодо поліпшення маркетингу персоналу на досліджуваному підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.