Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Маркетинг персоналу в умовах сучасного ринку праці

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2019
Кількість сторінок
43

2019 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 7 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ 

1.1. Сутність та принципи маркетингу персоналу

1.2. Види маркетингу персоналу

1.3. Функції та роль маркетингу персоналу в умовах сучасного ринку праці

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА»

2.1. Напрям діяльності «Аграна Фрут Україна» та його основні фінансові і маркетингові показники

2.2. Характеристика складу і структури персоналу підприємства 

2.3. Процес реалізації маркетингу персоналу на підприємстві «Аграна фрут Україна» 

РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА «АГРАНА ФРУТ УКРАЇНА» ТА МЕТОДИ ЇЇ УСУНЕННЯ 

3.1. Проблеми маркетингу персоналу на підприємстві «Аграна фрут Україна»    

3.2. Пропозиції щодо поліпшення маркетингу персоналу на досліджуваному підприємстві   

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2019
Кількість сторінок
43

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net