Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Лінгвокультурні аспекти стилетворення рекламних текстів як проблема перекладу

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
30

2024 рік, 30 ст. Список використаних джерел містить 19 найменувань

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи дослідження рекламних текстів

1.1 Поняття «рекламний тест» у наукових розвідках

1.2 Класифікація рекламних текстів

1.3 особливості та труднощі перекладу

Розділ 2. Аналіз рекламних текстів, особливості та труднощі перекладу

2.1 Специфіка рекламних текстів на прикладі торгових марок

2.2 Особливості та труднощі перекладу

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
30

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net