2023 рік, 36 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1.Психологічна характеристика тривожності особистості
1.2 Особливості тривожності дітей молодшого шкільного віку
РОЗДІЛ 2. АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1 Історія та розвиток арт-терапії
2.2 Методи арт-терапії для корекції тривожності дітей молодшого шкільного віку
2.3 Особливості створення корекційної програми для подолання тривожності молодших школярів за допомогою арт-терапії
2.4 Розробка арт-терапевтичних занять для корекції тривожності та страхів дітей молодшого шкільного віку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.