2023 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 20 найменувань.
ЗМІСТ
1.1 Поняття комунікаційної стратегії
1.2 Завдання стратегічної стратегії
1.3 Цільова аудиторія та її характеристики:
1.6 Механізми реалізації комунікаційної стратегії
1.7 Хто потребує комунікаційні стратегії
1.8 Приклади комунфкаційних стратегій
2.1 Організаційна та економічна характеристика компанії Епіцентр
2.2 Аналіз комунікаційної стратегії в компанії Епіцентр
2.3 Виявлення проблем та переваг комунікаційної стратегії
2.4 Вирішення проблем комунікаційної стратегії
3.1 Удосконалення контролю комунікаційних стратегій в компанії Епіцентр
3.2 Рекомендації щодо покращення комунікаційної стратегії
3.3 Оцінка результатів впровадження комунікаційної стратегії
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.