2024 рік, 60 ст., 70% унікальності. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків, 9 таблиць
Подивитись відео-огляд роботи можна, натиснувши тут
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ |
1.1. Особливості Інтернет-маркетингу як інструменту маркетингових комунікацій |
1.2. Основні інструменти Інтернет-маркетингу, їх переваги і недоліки |
РОЗДІЛ 2. Стан та оцінка КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «STUDENTWAY» |
2.1. Характеристика господарської діяльності ТОВ «STUDENTWAY» |
2.2. Огляд основних тенденцій ринку наукових послуг |
2.3. Сегментування ринку та позиціонування послуг ТОВ «STUDENTWAY» |
2.4. Аналіз діяльності організації в інтернет-групи Інтернет |
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ ТОВ «STUDENTWAY» |
3.1. Розробка заходів щодо вдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «STUDENTWAY» 3.2. Заходи з підвищення ефективності комунікаційної діяльності організації із застосуванням Інтернет-маркетингу |
ВИСНОВКИ |
Список використаних джерел |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.