Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ В ПРОСУВАННІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60
Унікальність роботи
70%

2024 рік, 60 ст., 70% унікальності. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків, 9 таблиць

Подивитись відео-огляд роботи можна, натиснувши тут

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

1.1. Особливості Інтернет-маркетингу як інструменту маркетингових комунікацій

1.2. Основні інструменти Інтернет-маркетингу, їх переваги і недоліки

РОЗДІЛ 2. Стан та оцінка КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «STUDENTWAY»

2.1. Характеристика господарської діяльності ТОВ «STUDENTWAY»

2.2. Огляд основних тенденцій ринку наукових послуг

2.3. Сегментування ринку та позиціонування послуг ТОВ «STUDENTWAY»

2.4. Аналіз діяльності організації в інтернет-групи Інтернет

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ ТОВ «STUDENTWAY»

3.1. Розробка заходів щодо вдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «STUDENTWAY»

3.2. Заходи з підвищення ефективності комунікаційної діяльності організації із застосуванням Інтернет-маркетингу

ВИСНОВКИ

Список використаних джерел

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60
Унікальність роботи
70%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися