2022 рік, 37 ст. Список використаних джерел містить 17 найменувань. Робота включає 3 рисунки, 5 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
1. Теоретичні основи просування в INSTAGRAM
1.1. Особливості соціальної мережі instagram, її переваги та недоліки для ведення підприємницької діяльності
1.2. Етапи та інструменти, які забезпечують реалізацію ефективного просування в мережі instagram для просування сторінки масажного кабінету
2. Аналіз конкурентного середовища та SMM-діяльності масажного кабінету Юлії Приходько
2.1. Аналіз конкурентного середовища
2.2. Опис цільової аудиторії
2.3. Аналіз діяльності та оцінка поточного стану сторінки масажного кабінету Юлії Приходько в соціальній мережі instagram
3. Розробка плану просування для аккаунту juliaprikhodkoo в соціальній мережі instagram
3.1. Концепція, ціль та завдання просування сторінки масажного кабінету
3.2. Розробка плану просування
ВИСНОВКИ
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.