2024 рік, 64 ст. Список використаних джерел містить 58 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ |
1.1. Поняття та сутність інновацій у навчанні |
1.2. Психолого-педагогічні основи інноваційних форм навчання |
1.3. Основні моделі та підходи до інноваційного навчання |
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ |
2.1. Інтерактивні технології в шкільному навчанні |
2.2. Проєктна діяльність та її роль у навчальному процесі |
2.3. Гейміфікація та її вплив на навчальний процес |
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ |
3.1. Методологія дослідження ефективності інноваційних форм навчання |
3.2. Аналіз впровадження інноваційних форм у конкретних школах |
3.3. Перспективи розвитку інноваційних форм навчання в українських школах |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.