2025 рік, 34 сторінки, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 19 найменувань. У роботі вміщено 34 рисунки, 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПРОДАЖ ТОВАРІВ ДЛЯ ТВАРИН У СУЧАСНИХ УМОВАХ
1.1. Характеристика та класифікація асортименту товарів для тварин
1.2. Торгівля товарами для тварин як різновид підприємницької діяльності
2.1. Побудова процесів та управлінської структури на підприємстві з продажу товарів для тварин
2.2. Актуальні цифрові рішення продажу товарів для тварин
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
3.1. Впровадження сучасних систем управління взаємовідносинами з клієнтами в магазині з продажу товарів для тварин
3.2. Практичне застосування актуальних цифрових рішень для впровадження сучасних систем управління взаємовідносинами з клієнтами в магазині з продажу товарів для тварин
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.