2025 рік, 25 сторінок, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 16 найменувань. У роботі вміщено 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ІСТОРІЯ INFLUENCER- МАРКЕТИНГУ
1.1. Огляд поняття Influencer-маркетингу та його історія
1.2. Макро-, міді-, мікро- та нано-блогери: відмінності у методах впливу та охопленні аудиторії
1.3. Популярні платформи Influencer-маркетингу (Instagram, TikTok, YouTube, Facebook
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З БЛОГЕРАМИ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПРИКЛАДИ
2.1. Організація роботи бренду з блогерами: алгоритм співпраці, вибір KPI (key performance indicators), аналіз результативності
2.2. Ефективна комунікація з блогерами: приклад комунікаційної кампанії «Be Brave Like Ukraine»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.