Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Influencer-маркетинг, робота з блогерами

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
25
Унікальність роботи
95%

2025 рік, 25 сторінок, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 16 найменувань. У роботі вміщено 1 таблиця

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ІСТОРІЯ INFLUENCER- МАРКЕТИНГУ

1.1. Огляд поняття Influencer-маркетингу та його історія

1.2.  Макро-, міді-, мікро- та нано-блогери: відмінності у методах впливу та охопленні аудиторії

1.3.   Популярні платформи Influencer-маркетингу (Instagram, TikTok, YouTube, Facebook

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З БЛОГЕРАМИ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПРИКЛАДИ

2.1. Організація роботи бренду з блогерами: алгоритм співпраці, вибір KPI (key performance indicators), аналіз результативності                                        

2.2. Ефективна комунікація з блогерами: приклад комунікаційної кампанії «Be Brave Like Ukraine» 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
25
Унікальність роботи
95%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net