2022 рік, 67 ст. Список використаних джерел містить 32 найменування. У роботі вміщено 8 рисунків, 22 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИК ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА СВІТОВОМУ РИНКУ
1.1. Основні складові, цілі, функції та задачі іміджу підприємства
1.2. Формування іміджу як довгострокової конкурентної переваги
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ТА АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ ПрАТ «ІНДАР»
2.1. Загальна характеристика ПрАТ «Індар»
2.2. Дослідження іміджу ПрАТ «Індар»
2.3. Оцінка складових іміджу ПрАТ «Індар» та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ПрАТ «ІНДАР» НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
3.1. Пропозиції щодо покращення іміджу підприємства
3.2. Обґрунтування шляхів удосконалення іміджу підприємства на зовнішніх ринках
3.3. Стратегія формування іміджу ПрАТ «Індар» як фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства суб'єкта ЗЕД
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.