2023 рік, 49 ст. Список використаних джерел містить 17 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 9 таблиць.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1.Теоретико-методичні основи аналізу послуг підприємств готельного господарства
1.1 Сутність і показники діяльності підприємств готельного типу
1.2 Методика аналізу обсягу реалізації послуг підприємств готельного господарства
1.3 Підходи до оцінки якості готельних послуг
Розділ 2Характеристика послуг готелю та аналіз їх якості (на базі готелю «Братислава» м.Київ)
2.1 Загальна характеристика готелю «Братислава» м.Київ
2.3 Аналіз обсягів реалізації та якості послуг готелю «Братислава» м.Київ
Розділ 3 Рекомендації та пропозиції
3.2 Оцінка ефективності ЗЕД підприємства
3.3 Шляхи збільшення обсягу послуг готелю «Братислава» м.Київ та покращення їх якості
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.