Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Характеристика послуг готелю та аналіз їх якості

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
49

2023 рік, 49 ст. Список використаних джерел містить 17 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 9 таблиць.

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1.Теоретико-методичні основи  аналізу послуг підприємств готельного господарства

1.1  Сутність і показники діяльності підприємств готельного типу

1.2  Методика аналізу обсягу реалізації послуг підприємств готельного господарства

1.3  Підходи до оцінки якості готельних послуг

Розділ 2Характеристика послуг готелю та аналіз їх якості (на базі готелю «Братислава» м.Київ)

2.1 Загальна характеристика  готелю «Братислава» м.Київ

2.2 Розрахунок основних аналітичних показників діяльності ПрАТ Готельний комплекс «Братислава»,  м.Київ

2.3 Аналіз обсягів реалізації  та якості послуг  готелю «Братислава» м.Київ

Розділ 3  Рекомендації та пропозиції

3.1 Шляхи збільшення обсягу реалізації послуг підприємств готельного господарства та покращення їх якості

3.2 Оцінка ефективності ЗЕД підприємства

3.3 Шляхи збільшення обсягу послуг  готелю «Братислава» м.Київ та покращення їх якості

Висновки

Перелік використаних джерел

Додатки                  

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
49

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net